تلفن تماس :

طراحی و چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت یک روش سنتی در کسب و کار می باشد که افراد در کارت ویزیت شان مشخصات، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات را درون آن قرار می دهند و به مشتریان خود ارائه می دهند.در عصر تکنولوژی و دیجیتال استفاده از کارت ویزیت برای جذب مشتری رشد داشته و افراد بسیار از این شیوه برای تبلیغات خود استفاده می کنند و در کشورهایی همچون چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت بسیار رواج دارد و در کشور ژاپی افرادی که دارای کارت ویزیت هستند بسیار مورد احترام قرار می گیرند.

قالب کارت ویزیت

کارت ویزیت استاندارد از یک مستطیل 2 در 3 اینج ساخته می شود. در حال حاضر بسیاری از طرح های خلاقانه در ابعادهای مختلف و در جنس های متفاوت همچون چوب، پلاستیک، پارچه و … ایجاد می شوند که به نوبه خود بسیار زیبا و جذاب می باشند.

در جلوی کارت ویزیت به طور معمول اطلاعاتی درخصوص کسب و کارتان و یکسری مشخصات رایج مانند نام و نام خانوادگی، نام و آدرس محل کار، خدمات یا محصولات عرضه شده ، شماره تلفن ، شماره فکس  ، وب سایت و آدرس ایمیل و در انتها لوگو کسب و کار قرار می گیرد.

پشت کارت ویزیت به طور معمول و نه همیشه خالی از نوشته می باشد. اگر برای کسب و کار به از خارج کشور سفر می کنید، روش خوبی است که یک طرف کارت ویزیتتان را را به زبان رایج آن کشور ترجمه کنید.

سعی کنید کارت ویزیت خودتان را به اشخاص طالبی که قصد همکاری با شما دارند بدهید زیرا کارایی کارت ویزیت با تراکت فرق می کند و نباید از کارت ویزیت مانند کارایی تراکت استفاده شود.

کارت ویزیت ها معمولا به صورت فردی به یک نفر دیگر انتقال داده می شوند، و یا حتی می توانید کارت ویزیت را به فاکتور متصل کنید و به مشتری خود تحویل بدهید.

شما می توانید در ابتدا و یا در انتها مکالمه خود کارت ویزیت را به شخص دیگری بدهید و اگر کسی هم به شما کارت ویزیت داد سعی کنید در ابتدا کارت ویزیت را خوب نگاه کنید و سوالاتی را در خصوص مطالب درج شده در کارت از او بپرسید، بدترین کار این است که شما بلافاصله کارت ویزیت را در جیب خود قرار بدهید و دقتی به آن نداشته باشید.

تاریخچه

کارت ویزیت به عنوان کارت های تجاری در انگلستان در سده 17 شروع به فعالیت کرد.در آن کارت ها آدرس و نقشه کسب و کارشان را در آن درج می کردند زیرا که در آن زمان هیچ شماره تماس رسمی در لندن وجود نداشت.

تا سال های 1870 کارت ویزیت محبوب ترین قالب های تبلیغاتی و بازراگانی بود که از شیر کودک تا وکالت و دارو و … از این شیوه تبلیغاتی استفاده می کردند. و برای نمایش بزرگتر مشخصات خود در فروشگاه ها و دفاتر و راه آهن و مکان های عمومی به چاپ کارت ویزیت های بزرگتر می پرداختند. همچنین با گسترش و توسعه دستگاه های چاپی این شیوه تبلیغات بسیار مرسوم شد به گونه ای که حتی برای تزئین کردن خانه هایشان مثلا آمریکایی ها خانه های خودشان را با استفاده از این کارت ویزیت ها بزرگ تزئین می کردند.

در حال حاضر در این نمونه کارت ویزیت های که مشاهده می کنید، جلوی آن شامل نام تجاری یا گاهی اوقات نام یکی از محصولات با یک تصویر یا طراحی بصری قابل جذب برای مشتری استفاده می کنند، در حالی که پشت کارت ویزیت توضیحاتی در مورد کسب و کار ، آمار، مزایای محصول، جزئیات سفارش محصول، موقعیت شرکت و اطلاعات تماس – هر چیزی که ممکن است مشتری را جذب و او را قادر به خرید محصول کند قرار می دهند.

امروز از کارت ویزیت ها هنوز هم به عنوان تبلیغات و همچنین یک راه مناسب برای ارائه اطلاعات تماس کسب و کار استفاده می شود. برای مثال کارتهای ویزیت حتی می تواند در قالب بروشور دو برابر شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

8 دلیل که شما به کارت ویزیت نیاز دارید؟

1. کارت ویزیت به مخاطبان توانایی پیگیری می دهد
هنگامی که شما فردی را ملاقات می کنید و با آن ارتباط برقرار می کنید، با ارائه کارت ویزیت مناسب و زیبا، فرصت و شانس پیگیری برای مخاطب ایجاد می شود.
کارت ویزیت این اجازه را می دهد تا در صورت احساس نیاز، مشتریان به کارت ویزیت مراجعه کنند و تماس بگیرند.

2. کارت ویزیت نشان می دهد که شما آماده و حرفه ای هستید
زمانی که از طریق کارت ویزیت به برقراری ارتباط می‌پردازید این حس را در مخاطب ایجاد می کنید که شما برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید و وقت گذاشته اید تا در جلسات به جای استفاده از یک برگه و خودکار برای درج اطلاعات، کارت خود را ارائه دهید. با ارائه کارت ویزیت حس مثبتی در مخاطب ایجاد می کنید و اعتبار و شان کسب و کار شما حفظ می شود.

3. داشتن کارت ویزیت، شما را روی هدفتان متمرکز می کند
کارت ویزیت می تواند به شما کمک کند تا به نقش موثر در رشد و موفقیت کسب و کارتان برسید. هدف از ارائه کارت ویزیت اشتراک گذاشتن اطلاعات و ارتباط با مخاطب است. با کارت ویزیت بر روی هدف خود متمرکز شوید.

4. کارت ویزیت، کسب و کار شما را یادآوری می کند
کارت ویزیت، هویت کسب و کار شما را نشان می دهد. هنگامی که مخاطبین به کارت ویزیت نگاه می کنند، تخصص و خدمات شما در ذهن آن ها یادآوری می شود. خیلی از کسب و کار ها روی کارت ویزیت عکس خود را قرار می دهند این روشی است که کمک می کند تا افراد شما را به یاد بیاورند.

5. کارت ویزیت یک تصور پایدار ایجاد می کند
یک کارت ویزیت حرفه ای و با کیفیت بالا یک اثر پایدار در ذهن مشتریان ایجاد می کند و یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است. بنابراین چگونگی طراحی کارت ویزیت از اهمیت زیادی برخوردار است.

6. اشتراک گذاری کارت ویزیت با دوستان
گرچه شخصی که شما ابتدا کارت ویزیت خود را به او ارائه می دهید ممکن است بداند شما چه کاری انجام می دهید و به مهارت های شما آگاه باشد ولی ممکن است با کسی ملاقات کند که نیاز به شخصی مانند شما دارد؛ که در این مواقع می تواند کارت شما را به اشتراک بگذارد.

7. کارت ویزیت مقرون به صرفه است
کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی ارزان و آسان است که فرصت هایی را برای تعامل با افراد دیگر ایجاد می کند.

8. کارت ویزیت ها همیشه در دسترس هستند
زمانی که تلفن های همراه خاموش هستند و یا اینترنت ندارید می توانید از کارت ویزیت استفاده کنید و کسب و کار خود به دیگران معرفی کنید.

در ضمن همه مردم از گوشی های هوشمند استفاده نمی کنند پس ارائه کارت ویزیت می تواند در جهت برقراری ارتباط به شما کمک کند.

بدین ترتیب با طراحی و چاپ کارت ویزیت حرفه‌ای می‌توانید در معرفی خود و کسب و کارتان در تجارت‌های گوناگون از دیگران سبقت بگیرید.

سبد خرید
فروشگاه
حساب کاربری من
0 علاقه مندی ها